pondělí 10. června 2013

Maturita za mnou, život přede mnou :-)

Zdravím po dlouhé době všechny čtenáře. Dlooouhou dobu jsem tu vůbec nebyla, a to z několika důvodů. Jedním z nich byla maturita, kterou mám chválabohu za sebou, jen angličtinu-didaktický test, si zopakuji v září. Nakonec mě to, že maturitní vysvědčení ještě nemám ani moc netrápí, protože jak již snad všichni víte, vše se děje pro naše dobro :-) Takže to určitě má nějaký význam, je to nějaká zkušenost, kterou jsem prostě měla projít :-) Takže konečně dám na blog dlouho slibované recepty,informace o úžasné metodě RUŠ a také můj příběh, který se už dlouho chystám napsat, a teď na to mám konečně dost času :-) Konečně se můžu věnovat tomu, čemu opravdu sama chci. A na nějakou ekonomiku, kterou jsem se musela učit ve škole se můžu zvysoka vykašlat :-) Jsem plná elánu a chuti do života, a v neposlední řadě i lásky, která mě zachránila v podobě člověka, který je jako pro mě stvořený. Má spřízněná duše, na kterou jsem čekala celý život a zkrátka muž mého života, který se objevil v pravý čas. Myslím si, že mi ho poslali andělé :-) Každému z Vás bych přála najít lásku na celý život, u které jste si prostě JISTÍ, že je to ten člověk, se kterým chcete zestárnout. A já už ho našla. Ne, on si našel mě :-) 

Přeji láskou naplněné dny i srdce, Veru :-)

2 komentáře:

  1. Teda Verunko, Ty jsi to tu rozjela! :) těším se!

    OdpovědětVymazat
  2. :-D A moc mě to baví :-) Díky Anetko za ten skvělý nápad s blogem :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :-)