středa 3. října 2012

Vše co se děje, se děje pro naše dobro :-)

Zdravím všechny, kteří zabloudili sem na můj blog a mají chuť si zlepšit život, jako já  :-) 

Dlouho jsem tápala po všech možných i nemožných způsobech jak se zbavit věcí, které mi otravovaly život a znemožňovaly žít "normálně". A díky tomu jsem dostala úžasný tip od mé spolubydlící Anetky, a můj život začal nabírat úplně jiné obrátky. Začala jsem doopravdy žít - ne normálně - jak jsem původně chtěla, ale mnohem šťastnější a naplněný život. Doufám že se Vám tu bude líbit a třeba Vás i inspiruji. :-)




Na mém blogu se můžete těšit na posty o zdravém životním stylu, o metodě RUŠ - která mi změnila život, na kosmetické recenze, cvičení, inspirační obrázky, dále posty o tom jak žít lepší život a v neposlední řadě Vám představím všechny své velké vzory a lidi, kteří mě každý den inspirují. :-)

Přeji krásný den, Verča

7 komentářů:

  1. Ahoj, už jsem se přidala na doporučení Anne Rcihman, tak treba se ti bude libit i u mě a blogu a mrkneš tam taky http://handbagforladies.blogspot.cz/

    Jinak se těším na další článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vítám ve světě blogu :) Přeju hodně štěstí a těším se na příspěvky :) Anne je skvělá prostě! :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Už teď se mi tvůj blog moc líbí :) těším se na články o zdravém životním stylu, taky jsem mu podlehla! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vítej je světě blogování! :) těším se na články

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji vám moc slečny, nejsem blogger ani dvacetčtyři hodin, ale už se v tom cítím skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce do začátků Veruňáčku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :-)